annanordlund

2010-04-01
19:44:59

Härliga påsklov!
Vaknade upp på jobbet, jobbade mitt pass, sen satt jag på en buss mot paradiset!

I paradiset regnade det. Jag gick från centrum till campingen.. då började det hagla snöbollar.

Jag kom fram med blöta skor men en lycka i hjärtat att nu är jag framme!

Ikväll blir det natt-afterski i Ramundberget, två backar läsk spelar! :D
Chauffören för kvällen bli moi, jag vägrar att vakna en enda morgon tröttare än vad jag behöver vara på min ledighet!

Här bjuder jag på lite bilder jag knäppt under dagen;


Från min promenad, fint väder va?

Det har tinat rätt bra här nu.

Denna bilden lovade jag er här, bättre sent än aldrig :)

Påskpynt är ett måste utanför husvagnen!

Nu ska jag göra mig iordning, tur att det är helt okej att ha mössa på afterski ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: