annanordlund

2014-03-24
22:15:33

22 mils tur!
Denna gången tog vi oss till Vemdalen och Vemdalskalet. Självklart inte utan bekymmer vid start, denna gång en avbruten nyckel i hänglåset till kättingen runt skotrarna. Men karln löser saken såklart! :)
 
Något jag upptäckte förutom att det gick förbannat bra att köra skoter och tummen hängde med var att jag kan förbannat några sånger. Det var en hel del fina transportleder där det bara var att ligga på och kunde bli lite tråkigt i längden så då satte jag igång att sjunga. Ingen behöver ju lida tänkte jag.
 
Jag nämnde detta vid en paus och fick en del konstiga blickar, det visar sig sedan att de börjat med samma, bland annat Star Wars introt.. Själv kunde jag bara låten Say Something med A Great Big World. Får helt enkelt hårdplugga till nästa tur så det blir variation i hjälmen..
 
 
 
 
 
 
Taggar: Fjällstuga Ljungdalen, Ljungdalen, Ljungdalsfjällen, Nytro ttx mc express 190 hk, Ski-Doo Freeride, Skoter Storsjö, Torkilstöten Ljungdalen, Yamaha Nytro t-tx 2013, Yamaha phazer r-tx 2012, skoterled ljungdalen, turbo nytro;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: