annanordlund

2014-12-08
22:43:16

Att inte vara med och bestämma..
Vi köpte stugan utan att jag sett den i verkligheten..

Nu i helgen så har det monterats badrumsmöbler, blandare, duschblandare, WC och varmvattenberedare.. Jag har INTE sett resultatet, jag har inte en aning om vad han har valt när det gäller nånting! Det enda jag vet är att det är vita badrumsmöbler enligt mitt önskemål.

Jag kan knappt bärga mig till helgen då jag får komma upp och se resultatet! :D

Känns så bra att jag inte är ett dugg orolig, vi pratar så pass mkt om tankar om inredning så vi har koll på varandras tycke och smak.


Detta är lite det som vi är ute efter ;)
Taggar: ljungdalen, ljungdalen badrumsrenovering stuga nybygge;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: