annanordlund

2014-03-11
14:57:47

Det här med tatureringar..
Fan vad jag längtar tills jag kan sätta igång!
Dock med åldern så kommer vettet och man behöver ha minst 3 månader till att fundera ut vad man permanent vill sätta på kroppen.
 
De jag redan har är kanske inte såna som jag skulle välja idag, men de trivs jag med, de har sin historia.
 
Problemet är nu att minimera ideérna eftersom mina armar inte är speciellt grova och inga stora bilder får plats..
men.. tänker jag, för det som inte får plats på armen kan få en annan plats på kroppen! Vart kommer detta sluta?!
 
 
Nu för att söka inspiration så följer jag några trådar på instagram, bla #dollswidink, så mycket lättklätt har jag inte sett på länge!
Så det ger mer träningskomplex än inspiration till tatuering.
Det roliga är att om man kollar nära på en fullsleeve så blir oftast tanken "vad tusan är detta?!"
 
Min framtida sleeve ska vara stilren och inte massa småbilder ihopplockat till en.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: