annanordlund

2014-02-19
08:50:00

Tjejskydd?!
Nu ni flickor har jag studsat mig genom butiker (bokstavligt) för att se om skydden sitter fast. Oftast slutar det med att höfterna skjutit upp skyddet så att hjälmen skulle ramlat av..
 
Jag tror nu att jag funnit ett som faktiskt kommer fungera riktigt bra, tanken är att jag ska köra från Ljungdalen till Vemdalen i helgen så då kan ni få en riktig rescension. Detta är det iaf:
 
 
 
Leatt 3DF Airfit, ett mjukt skydd som hårdnar vid impact (kan inte för mitt liv komma på det svenska ordet och orkar inte googla). Ber om ursäkt för suddiga bilder och så där ser håret ut efter flera timmars slöande i soffan.
 
 
Taggar: cross skydd tjejer, protection girls motorcross, skoterskydd tjejer, skydd tjejer;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: