annanordlund

2014-02-25
12:33:16

Rescension Leatt 3DF Airfit
Det bästa sättet att prova hur ett skydd sitter är nog att börja testet med att gräva fram skotrar i 1,5h samt köra fast ett x-antal gånger. Test completed och det satt fantastiskt!
 
Det bästa är att det inte sitter åt, det är inte obekvämt på något vis och det värmer kanon!
 
Jag lyckades med konststycket att ha kameran med mig hela helgen dock med minneskortet hemma i datorn.
Min mobil strular när den ska föra över bilder till datorn, mitt tålamod är inte tillräckligt stort just nu för att orka fixa..
 
Men helt bildlöst ska det väl inte vara, det är väl det ni läser? ;)
 
Vackra utsikten från stugan!
Taggar: body vest armour women, cross skydd tjejer, kroppsskydd, leatt 3df airfit for women, leatt 3df airfit rescension, skydd tjejer, tjejskydd;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: