annanordlund

2010-03-16
09:53:41

Enjoy the silence.
Nu är jag äntligen hemma i lägenheten! Jag bokade tvättstugan på enda lediga tiden idag och den börjar snart.
Ska ta och göra en ordentlig städning här också, tur att det inte blir så skitigt eftersom vi aldrig är hemma.
Men otroligt skönt att ha det gjort så kan jag slappa resten av dagen :) Man bränner förbannat mycket kalorier på att städa, visste ni det? Tummen upp för det! :)

Min träningsvärk har fortfarande inte släppt och det gör mest ont på högersidan kroppen. Med andra ord är min vänstersida hyffsat tränad då?

I söndags kom vi iväg i hyffsad tid och jag fick faktiskt gå in på Dollarstore :) Blev mycket plastartiklar och hygienartiklar inhandlade. Hittade även en snygg tavla som vi ska ha i förstugan :) Bild på det kommer senare!

I helgen drar vi någon annanstans i fjällen med ett par vänner. Så packning och allt måste vara färdigt tills på torsdag. Så jag får nog packa idag om jag ska hinna träna på torsdag skulle jag tro. Veckorna går fort när det är för lite om tid! :)

Nä, nu ska jag göra ett slag i saken och bränna lite kalorier och samtidigt få det vackert hemma!

Här bjuder jag på en riktigt bra cover som spelades på The Vampire Diaries. Upptäckte på tåget igår att jag redan hade låten på mobilen, så går det när man lyssnar på alldeles för mycket musik.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: