annanordlund

2013-05-28
21:28:40

Miss Supercross, kan hon köra i den där bikinin?
Eftersom att jag vet att det finns så fruktansvärt många motortokiga tjejer så brukar jag kolla vilka riders som är sponsrade av olika märken. Då fick jag se något som kallas för Ms Supercross. Då kan man ju tänka att det är den bästa motorcross tjejen som krönts till det. Men icke.
 
20 tjejer får lägga upp sin bild och fans röstar fram 10 kandidater. En av dem vinner. Om hon måste kunna köra? Det står då ingenstans. Hon vinner att åka runt på alla shows och hänga i pit. 
Posa i bikini framför en cross det kan vem som helst. Men jag är ute efter de riktigt fräna som faktiskt också kör.
 
 
En tjej som däremot kan är Ashley Fiolek. Hon är riktigt grym!
 
 
Taggar: Ashley Fiolek, Dianna Dahlgren, Dianna Dahlgren Miss Supercross, Miss Supercross;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: