annanordlund

2013-02-20
21:24:57

In sickness.
Har varit sjuk i evigheter nu känns det som. Liggsår och tristess är ett faktum.
 
Men idag har feberdimman lättat lite och jag gjorde det lila sista på designen som vilat i evigheter.
Med andra ord raderade jag allt och tänkte om och gjorde det enkelt och stilrent.
Får se om uppdateringen blir likadan.
 
Vår ena dator har kraschat och ps-abstinensen smyger på. Vår bärbara verkar inte vara så mottaglig när jag för 5:e gången installerar det... suck.. Men desto mer text tänker ni! Yay!
 
Jag ska dock bjuda på en bild, it's not my proudest moment this season..
Till mitt försvar togs bilden i november, nu är det februari och jag har fler mil i ryggen.
Just saying.
Taggar: Torkilstöten Ljungdalen, Yamaha phazer r-tx 2012, fastkörning snöskoter, snöskoter tjej;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: