annanordlund

2012-09-12
18:31:26

Bilägare!
Sådärja! Vid 26 års ålder har jag äntligen skaffat mig en bil!
Jag är inte snabb med mina motorköp kan konstateras då jag köpte skotern förra året.
 
Jag känner mig riktigt nöjd och snigelkörde hela vägen hem!
 
Lyckades såklart skämma ut mig inför hela ljusdal då fjärrlåset inte ville fungera och larmet satte igång minst 5 gånger på centrumhus-parkeringen. Nådigt svettig man blir när man inte har koll på hur man ska göra, in i bilen och leta instruktionsbok, det står inget om det i instruktionsboken. För att till slut prova det jag redan provat 40 ggr som helt plötsligt faktiskt fungerar. Underbart med dåliga batterier. NU VET JAG med andra ord.
 
Detta är min pärla!
 


VW Golf IV 1.6 SR -98
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: