annanordlund

2012-05-30
20:31:18

Varför klagar vi om "nobody is perfect"?
Jag kan bli så arg på att vi lägger ner så otroligt med energi på att klanka ner på oss själva. På hur vi ser ut, vad vi skulle vilja operera osv, osv till all oändlighet!

Jag kan inte alls säga att jag är bättre själv på detta, men nu tänker jag utmana mig själv till att utse 5 POSITIVA saker om mitt utseende/min kropp!

Att stapla positiva egenskaper är oftast inte nåt problem för någon, men däremot de negativa. Rätt ironiskt att när det gäller utseende är det helt tvärtom!

Här är min lista:

1. Mina naglar!
Mina naglar växer som ogräs och jag lägger absolut NOLL energi på dem. Inget filande eller donande och ändå ser dem ut så här:


2. Svarta ögonfransar och ögonbryn
Mina ögonfransar har blivit lite blekare än när jag var liten och det beror nog på mascara skulle jag tro. Har inga som alls problem med att gå osminkad! :)


3. Mina bröst
Får en förjäkla fin klyfta! :)

4. Min ögonfärg

Jag tycker att bruna ögon är otroligt fina och jag tycker att jag har en fin brun nyans.

5. Min kroppsform
Jag tycker att jag har en fin kroppsform, en grund att skapa en jättefin kropp med former.


Sådärja, det är inte lätt men det går!
Kan du?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: