annanordlund

2012-05-28
21:42:59

Hemmaträning!
Shit, det här med motivation kommer att bli jävligt tufft alltså. Ikväll körde jag utvalda övningar från alla olika pass jag kört genom våren, bara favoriterna och de största problemområdena. Samt att göra passet enkelt och varken tidskrävande eller platskrävande.

Jag upptäckte hur svårt det var att göra vissa träningar pga platsbrist. Men får spara det tills häcken växt till sig  värmen kommit ordentligt så kan jag köra utomhus ;) Häcken mot grannarnas tomt alltså.. Den andra tänkte jag krympa!

Fullt upp i helgen, donade sent på fredagen och avslutade med biltvätt kl 21.. Lördagen var det partaj i Backarvall. Fint väder, bra folk och förbannat roligt! Avslutade på krogen, vilket jag kunnat vara utan men dansabstinensen växer sig för stor ibland. Dock kass musik. Så betyg värdelöst.

Nu ska jag dyka ner i lite mer födelsedagsinspiration, dvs paket till mig! Jag skulle ju uppdatera en per dag så jag har några att ta igen ;)

I brist på stepbräda för rumpövningar så tog jag det jag hittade, tack hjärtat!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: