annanordlund

2012-05-31
21:48:40

Fabulous Thursday!
Blev väckt imorse med ett erbjudande som ska tänkas över, känns skönt! :)

Jobbat hemma på förmiddagen, lunch med hjärtat på Märtas Café (of course!) och sedan jobb på jobbet hela eftermiddagen.

Nu är det dags att natta, kom precis hem från coop då jag försökte strukturera upp morgondagen med inköp osv tills jag kom på att jag kan ju för tusan åka nu! Riktigt skönt att öppettiderna sträcker sig till hela 22!

Nu vet jag vad jag vill göra med mitt hår! Det är tyvärr sista skriket just nu, men så jäkla snyggt och passar min "stil"!

Anledningen till att jag sätter citat-tecken är för att jag har en stil jag vill klä mig och vara i, dock består mitt liv just nu av jobbarkläder eller mjukiskläder..

Skitsamma, så här menar jag!


Fast kanske tvärtom?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: