annanordlund

2012-05-02
21:22:39

Dietvecka #1 första dagen!
Ber först om ursäkt över att min blogg ser hemsk ut när ni kommer in via länk. Klicka på "till bloggens startsida" så ser ni hur det är tänkt att se ut. Nog om det, tar tag i det när jag får tid!


Jag och fästmannen (som är lite dyrare än 1:- idag) har bestämt oss för att ge Beach 2012 ett slag.

Imorse ställde jag mig på vågen och inledde sedan en 2 veckors nutrilett-behandling.
Dvs att jag äter nutrilett 4 gånger om dagen och lunch på jobbet.
Jag vet att många ogillar detta, men jag tänker gå in helhjärtat för detta för att få en kickstart och för ren nyfikenhet se hur mycket jag kan tappa.

Dagen har sett ut så här:

8.00 Nutrilett shake
11.00 Lunch, fisk och sallad
14.00 Nutrilett shake
17.00 Nutrilett shake
20.00 Nutrilett shake.

Dock några minuters övergång på vissa av tiderna. Imorgon måste jag ha annorlunda tider för att det ska funka bättre och kunna anpassas efter träning osv, osv.

Anledningen till att jag kör en vlcd (very low calory diet) är för att få ett snabbt resultat och en motivation till en mer långsiktig viktnedgång.

Jag skulle behöva se ett resultat i spegeln direkt efter träning för att jag ska bli motiverad. Detta är min motsvarighet.

Kim har en jäkligt snygg kropp! Kvinnlig och sund enligt mig!


Oavsett så tycker jag att dagen har gått bra, inte varit speciellt hungrig men däremot känner jag direkt en halvtimme före nästa mål att det skulle vara dags att äta.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: