annanordlund

2012-05-23
22:06:15

Dags att klippa sig!
Är det något jag är helt värdelös på så är det att ta hand om mitt hår. Jag klipper mig kanske 1 gång i halvåret, max! Sen så är det nog 7 månader sedan jag färgade det sist.. Mitt hår ser förjävligt ut med andra ord.

Sist jag klippte mig så klippte jag lugg, men det var i höstas och det blev kallt fort och mössan åkte på och jag började i samma veva träna igen och resultatet blev finnar i massor! Så nu till sommaren tänkte jag satsa på lugg igen, det gillade jag och tyckte att jag passade i det också :)


Nåt sånt här blir det nog, funderar på att göra håret brunt igen, just nu har jag nog nån nyans mörkare än
Carmen.

Men innerst inne är nån av dessa färgningar något jag verkligen skulle vilja..






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: