annanordlund

2012-05-10
21:59:21

Dag #9
Torsdag måste vara den mest energigivande dagen på hela veckan?
Imorse var jag trött som ett monster trots nästan 9h sömn, samt en ömmande axel, helt galet!
Båda gick över under dagen.

Men just torsdagskvällarna, jag kan vara vaken hur länge som helst med vetskapen "imorgon är det fredag, då använder jag all energi jag har kvar på jobbet och sen är det helg!" Vilket också resulterar i att jag somnar innan 22 en fredagkväll. Kul tycker sambon!

Dagens "ätanden" har gått bra, dock var det f-bannat kämpigt på Body Step passet ikväll. Men nu är jag hemma och är svettig och känner mig jätteduktig! Ska bli skönt att köra igen om 2 veckor med riktig mat i kroppen och känna skillnad på ork! :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: