annanordlund

2012-05-14
20:01:18

Dag #9 #10 #11 #12 - Vafan hände undrar ni?
Jag hade VÄRLDENS MEST JÄVLIGA mensvärk ever!

Illamående som tusan på fredagen #9 men körde lunch och sedan nutrilett rakt igenom. På kvällen låg jag under filten med värmedynan på magen och ville mest dö.

Ingen motion då jag knappt kunde röra mig utan att tro att jag skulle kräkas. Knappt att prata faktiskt..

Det var inte förrän på lördagen #10 jag hittade ipren hemma som äntligen fungerade, alvedonen hittade vilse hela tiden. Då fungerade jag några timmar och gick på barnkalas, riktigt mysigt! Liiiite tårta åt jag faktiskt :P

På morgonen var det knappt att jag kom ur sängen med världens ryggvärk, illamående och molvärk i magen, då var jag inte alls sugen på nutrilett utan åt nyponsoppa och en lingongrova med paprika på istället. Ersatte lunch och mellanmål med nutrilett. Vi grillade på kvällen och då åt jag råriven potatis och fläskytterfilé, sallad och lite tzatsiki.

Ett varv runt sjön.


Samma visa på söndags #11 morgonen och åt även då samma frukost. Nutrilett lunch och mellanmål sen gjorde vi pannkakor på grahamsmjöl, rivna morötter och kanel. Mums!

Promenad ner till köpingen fram och tillbaka. Tiden fanns inte till att åka till Måga.

Idag, måndag #12 har jag lite värk kvar, men inte alls i samma kaliber. Känner mig uppblåst och allmänt fet bara.
Ätit nutrilett frukost, mellanmål, middag och ska sedan äta igen ikväll om en halvtimme. Till lunch blev det 1 pannkaka, sallad och en havremacka med ett tunt lager smör.

Ett pass CXWorks blev det ikväll och påminns återigen om att införskaffa träningsskor..



Iprenmannen och B&J Cookiedough funkade bäst.. oops. ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: