annanordlund

2012-05-08
21:16:09

Dag #7 - med cheesecake som största hotet..
Dagen har gått bra och har sett ut så här:

8.30 Nutrilettshake
11.30 Nudelwok med fläskbitar och sallad
14.30 Nutrilettshake
17.30 Nutrilettshake
20.30 Nutrilettshake

Ikväll har vi haft p-möte på jobbet, det kändes lite jobbigt eftersom att en av mina största laster är godsaker! På p-mötena brukar det oftast vara smörgås och även nåt godare som tex kladdkaka.

Jag tänkte att jag absolut inte skulle äta NÅNTING alls förutom att ta en kopp kaffe. Men så kom tanken "Men om det är cheesecake då?" Det är nåt jag aldrig kan låta bli att välja om jag är ute och fikar och något av det godaste jag vet!

När man är inne på sin 11:e jobbtimme samma dag så är man lite trött och har inte riktigt samma motivation som 6h tidigare. Dock behövde jag inte oroa mig, ingen cheesecake på mötet och en kopp kaffe till mig. Mission completed.


Hittade detta recept som innehåller Kesella. Lite nyttigare med andra ord? Dock har jag aldrig provat den gräddade varianten utan brukar göra en kall med gelatinblad.


Imorrn har det gått en vecka och dags för vägning! Hur mycket kan ha hänt på en vecka tro? :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: