annanordlund

2012-05-07
20:40:24

Dag #6
Tillbaka till vardagen igen, då känns det bekymmersfritt med dieten!

Jag har ätit nutrilett hela dagen, även hunnit med CXWorks och ett varv runt sjön. Skönt!
Nu ska benen få vila lite då jag har personalmöte imorrn kväll och tyvärr inte kan träna MRL :/

Nä nu ska jag slänga in mig i duschen och stänga av datorn, då risken att jag sitter för länge är alldeles för stor för att jag ska kunna lita på mig själv :P

Men! Nåt som måste inhandlas snarast om jag ska kunna lära mig plank-he*vetet är ett par ordentliga träningsskor! De jag har nu har jag NOLL grepp med! (Tänker iaf skylla på det tills jag har nya skor).


Womens Maven Shoes

303215

De här är ju riktigt snygga! Dock måste jag nog leta reda på dem i en fysisk butik för jag MÅSTE prova just träningsskor innan jag köper! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: