annanordlund

2012-05-04
21:44:46

Dag #3
Det är fredag och det börjar bli lite jobbigt!
När vardagen rullar på så har jag inte några som helst bekymmer men när helgen närmar sig då kommer även godissuget! Mitt lördagsgodis är heligt!

Dagens "ätande".
09.00 Nutrilettshake
11.30 Kyckling och sallad
15.00 Nutrilettshake
18.00 Nutrilettshake
21.00 Nutrilettshake

Mycket hungrigare idag än de 2 första dagarna!

Varit ut på promenad, först gick jag hem från köpingen i rask takt och sedan ut en sväng med hjärtat också. Duktiga oss!


Fox Rockstar Spike Vortex Triangle Top and String Bottom

En av de snyggaste bikinis jag sett! Dock är det osäkert om den ens kommer till Sverige eller om jag skulle känna mig bekväm i den, kanske till 2013..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: