annanordlund

2012-05-03
21:39:08

Dag #2
Tametusan en helt okej dag igen. Dock kände jag lukten av grillat när jag gick mot bussen i eftermiddags, det har aldrig luktat så gott!

Idag gjorde jag om tiderna lite grann och det blev så här:

6.00 Nutrilettshake
9.00 Nutrilettshake
11.30 Köttbullar och sallad
15.00 Nutrilettshake
18.00 Nutrilettshake
21.00 1 morot.

Imorgon måste jag ändra om tiderna igen, för det hade inte varit tokigt att som idag kunna ta en shake efter träningspasset. Så jag börjar äta kl 9 imorgon. Samtidigt så är det helg och då är man i regel vaken längre och då är det nog lättare att äta sista vid 21-tiden istället för 18.00. Mitt humör om inte annat blir nog bättre ;)


Bodystep-pass idag. Det känns som en evighet sedan sist och det gjorde det i flåset och musklerna också!
För första gången har jag varit riktigt nära att kräkas och efteråt var jag alldeles kallsvettig. Beror det på dieten?


Kommentar:
#1: Sara

Ja det beror på dieten !

Sluta med den ;)

2012-05-03 @ 21:52:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: