annanordlund

2012-05-16
22:37:38

Dag #14 - Sista vägningen...
... med nutrilett. Jag hade mina misstankar och fick dem även bekräftade när jag såg -0.9 kg på vågen. Hade hoppats på mer men men. Tänker fortsätta väga mig kontinuerligt och då kommer ni få en update här :)

Åt nutrilett till frukost,
En hamburgare och potatismos + sallad till lunch.
Fil med hallon och en liten klick äppelmos till mellanmål och
chorizo med potatismos ( hade inte nån pasta hemma) + sallad till middag.
Ett halvt äpple till kvällsfika. Ingen träning tyvärr, vi ligger som en säck potatis i soffan, men idag gör det ingenting!

Imorgon är det en ledig dag, har lite att dona med men har bestämt mig för en morgonpromenad innan frukost :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med den bästa och en bra bok! Godnatt! :)


Idag kändes det som Big Daddy åtminstone! :/


Kommentar:
#1: Madde

Ett tips, enklaste sättet att gå ner i vikt är att ta bort kolhydraterna... =)

Ha det bra!! =)

2012-05-29 @ 21:17:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: