annanordlund

2012-05-15
23:24:35

Dag #13 - Närmar mig slutet!
Det regnar ute, jag sitter nyduschad framför brasan med en nutrilett jordnötsbar och ett glas vatten.
Känner mig otroligt mör i kroppen efter kvällens MRL:ande, känns så skönt!

Imorgon är det dags för vägning igen, det känns som att det inte har hänt något, men det kan ju bero på resten som pågår i kroppen också om så är resultatet.

Sista dagen med nutrilett imorgon, blir inte så mycket då jag bara har en påse kvar som får bli frukost. Kändes lite väl mastigt att börja dagen med havregrynsgröt då jag är ovan nu! Kändes inte lönt heller att köpa ett nytt paket för bara en dag.


Ungefär så här känns det inför vägningen..

Nej, nu blev det sent! Läsa bok, sen sova! Torsdagen ledig, blir bra med sovmorgon då ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: