annanordlund

2012-05-19
21:34:21

And happy birthday to you, din alldeles egna dag!
Jag absolut älskar födelsedagar, särskilt min egen, men nu är det min kärastes som är i antågande :)
Tyvärr så är inte mitt hjärta lika passionerad inför födelsedagar som jag och tycker mest att jag är löjlig.. men det skiter man väl i!

Jag tycker att det inte är mer än rätt att man har EN dag per år som är ens alldeles egen. Då jag får bestämma helt själv vad för mat som ska serveras, vad man ska hitta på, att det är mina ord som väger tyngst just den dagen.
En dag som man blir uppvaktad och blir visad extra mycket uppskattning på.




Ren födelsedagsglädje! :) Min 25 års dag.

Nog håller jag med om att det är mer speciellt när alla barn fyller år, men trots att jag ska fylla 26 i år så har det magiska kring födelsedagen inte lagt sig, och det vägrar jag att det ska göra.

Jag kommer att göra allt i min makt om jag får egna barn att göra varje dag speciell för dem, men extra mycket på deras alldeles egna dag. Sanna mina ord!


Tillbaka till min käras födelsedag så har jag panik. PANIK. Presentpanik förstås. Men jag tror att det ordnar sig, det beror på hur mycket jag ligger i för att det ska bli det bästa.
Födelsedagar är för mig att önska sig något som man faktiskt aldrig skulle ta sig råd att köpa sig, nu menar jag inte att det ska vara tokdyrt utan just att det ligger långt ner på en prioriteringslista men vore förbannat kul att ha.
Nu är ju jag och min sambo inte särskilt lika varandra i sånt här tänk, så jag får medla lite.
Men jag ska åtminstone se till att han får den bästa födelsedagen.. det är jag inte så orolig för att få till, han är inte hemma.

Jag lovar att fota när jag kommit på en bra present och han har fått den :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: