annanordlund

2012-06-10
13:43:50

Jag är en fyndare!

Jag har saknat riktiga träningskläder hur länge som helst, men i fredags när vi var i Östersund kunde jag göra några riktiga fynd!

Långa träningsbyxor från Röhnisch, Logo zip tights. Ordinarie pris 450:- men gav 225:-
Capri träningsbyxor från Nike, Legend tight capri. Ordinarie pris 350:- men gav 175:-
Skor från Reebook, Hexride st belief. Ordinarie pris 1199:- men gav 499:-

Sammanlagt betalade jag 899:- och sparade 1100:- Det kallar jag bra! :)

Sen köpte jag även en Bombshell bh från Lindex, just love them!
Och ett par höga skjorts från Pieces, Funky Coat highwaist.

Men det roligaste är ändå att hjärtat också kom hem med en full påse med kläder, det händer inte ofta :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: