annanordlund

2012-06-20
17:13:01

Ett musikaliskt geni!


Jag tror att jag har varit någon i mitt tidigare liv som har haft med musik att göra på något vis. För det finns ingenting som får mig att må så bra och trots att jag avskyr viss typ av musik (vilket musiker också gör trots deras begåvning) så ÄLSKAR jag live-musik. Nästan oavsett vad det är.

Den här låten hörde jag bara slutet av på P3 idag och blev så glad när jag fick veta att det faktiskt var en hel sång och inte bara en slags jingel som tillhört programmet. Någon som vet om denna låt varit med i någon film? Det är den perfekt till! Erik Enocksson - The Joy of D.H. Lawrence. Just love it!

Nu ska jag cykla iväg och hämta ett paket!! Innehållet får ni se vid ett senare tillfälle :)
Klickade även hem lite fynd från H&M-rean idag men det får jag nog inte förrän nästa vecka.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: