annanordlund

2012-06-01
23:22:11

Ett inlägg enbart om ljud.
Jag och sambon älskar musik, dock olika, men vi båda vill ha ett riktigt bra ljud!
När vi renoverade vardagsrummet och min rumsplacering vann över hans så var hans krav: en stenvägg och ett jävla bra ljud.

Så här ser det ut idag:


Sorry för taskig mobilkvalité!

Förstärkare: Onkyo TX-SR608
Fronthögtalare: Yamaha NS777
Center: Yamaha NS-444
Bakhögtalare: Yamaha NS-333
Basar: Yamaha YST-SW215


Ett riktigt bra set som passar oss och vårat hus!

När det gäller att handla ljud till hemmet eller bilen så är det sambon som styr, annars funkar det inte eftersom jag är så inihelsikesnål! Men när allt är monterat och musiken drar igång så är jag helt såld varje gång!



Dagens låt att spela högt och sitta i sweetspot och bara njuta!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: