annanordlund

2012-06-12
21:43:03

Dressingroom / Walk In Closet / Projekt 0,8.
Det är sällan (aldrig) jag kan skriva JAG när det gäller renovering här hemma. Det är inte jag som är mästaren och nobelpristagaren i händighet..

Jag är varje dag tacksam för att min karl är så inihelvetesförbannat händig och jag ser inget slut på var hans kunskap och vilja går bet. Jag har så många fina exempel här hemifrån som jag ska visa er en dag.

Back to topic, dressingroom/walk in closet. Jag har ett rum som kommer att vara bara mitt. Där jag är projektledaren fullt ut och tar alla beslut. Karln vet dock inte om detta ännu..
Han kommer att fungera som min rådgivare men kommer inte att behöva lyfta ett finger!

Nu är ju ordet "rum" att egentligen ta i..



Längst till vänster i rummet är det hylla och hängare, det kommer att få vara kvar för förvaring får man ALDRIG för mycket av! Men detta innebär också att jag kommer att ha ett utrymme på ca 0,8 kvadratmeter att leka på.

Sen är dressingroom / walk in closet också helt fel att använda i sammanhanget.
Jag kommer inte att ha möjlighet att ha mina kläder där inne.
Inte heller utrymme nog till att klä på mig.

Det jag ska använda rummet till är att förvara mina produkter till smink och hår plus att ha möjlighet att sitta där inne och göra sig iordning med ett glas vin med locktången redo.

Vad säger ni? Vad klassas egentligen som utmaning? Jag har då definitivt hittat min!

Drömmen hade då varit att ha en Walk In Closet innanför sitt Dressingroom.
Men man tar det man har!

Projektet vet jag inte när det ska dra igång, jag är inte direkt känd för att varken slösa pengar eller prioritera mig själv. Men det kommer att göras en dag! :)

Härmed döper jag rummet till Projekt 0,8!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: