annanordlund

2012-06-13
18:11:25

After rain, there is sunshine!
Tråkväder, jag har inte sett till solen på hela dagen! Den har försökt slå sig igenom dock utan resultat!

Den här veckan har min energi återvänt och det känns helt kanon!
Kvällarna blir längre och jag känner mig duktig när jag kan beta av lite på hemarbetet!

Ikväll hade jag tänkt klippa gräset, men det regnar. Så det innebär att jag faktiskt gjort så mycket på "attgöralistan" att jag kan ta en lugn kväll och göra det jag känner för! :)
Men om solen skulle komma nu och om en timme det skulle vara klippbart så skulle jag ju ta fram gräsklipparen.
Det får framtiden utvisa.

Något annat framtiden ska utvisa verkar flyta på riktigt bra, känns som att jag är inne i ett riktigt flyt! May it continue!


En gammal bild och definitivt inte från idag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: