annanordlund

2012-07-29
11:21:00

Projekt Tjädern 7.
Vi har köpt en stuga, it's allready all over facebook. Så det är först nu jag har haft tiden att få ut det här med ;)
 
Vi har valt att byta husvagnscamping i Funäsdalen mot fjällstugeliv i Ljungdalen.
När det gäller mig och affärer så har jag alltid handen på handbromsen. Jag är så jäkla feg.. och snål.
Men här hade jag inte en enda vettig sak att bromsa för! Hade det inte varit för mitt hjärta så hade inte affären varit iland ännu om jag vore den ansvarige. Tack älskling för att du är den du är!
 
Sugna på att se Ljungdalens fulaste stuga?
 
Grön, grön och brun. Fy! Men det här kommer att bli förbannat bra och till våren börjar vi med utsidan!

 Fjällutsikt! 
 
Vad tror ni? Visst tusan blir det här kanon? :)
Insidan får ni se senare! Ännu finare färger där ;)
 
 
 
Off topic: visst tusan stämmer detta; Det är inte officiellt förrän det finns på facebook. När det gäller köp, jobb och barnhavande? Tror det har med att man skriver inte ut något förrän det är till 300% säkert. Ett bra sätt att skynda på djungeltelegrafen för en själv. Dagens teknik alltså.
Taggar: Fjällstuga Ljungdalen, Ljungdalen, Ljungdalsfjällen, Stuga;

Kommentar:
#1: Ninni

Så roligt!
Det ska bli väldigt kul att följa er resa med denna stuga. Jag anar att den kommer få ett ordentligt lyft innan ni är klara! Spännande! :)

2012-08-01 @ 16:10:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: