annanordlund

2012-08-22
19:11:30

Rutiner på G!
Håll er till tåls nu, detta är inte min final-design. Jag pysslar i en annan blogg för att slippa störa för er läsare ;)
Final-update kommer när tid att pilla färdigt finns. Det blir så när man inte är en hejjare på css :)
 
Nu är dagen inne då jag kan få inviga mina nya träningskläder och träningsskor, ska bli spännande!
MRL- Mage Rumpa och Lår.
Är antagligen helt färdig i kroppen imorgon, men nu tusan ska jag sätta igång!!! :)
I ett år kommer jag att ha samma arbetstider varje vecka och kommer att kunna sätta en rejäl rutin på mig själv! Det ska vi se om det kan ge nåt resultat :)
 
Längtar till helgen som är full av äventyr!
Men imorgon sätter skolan igång, nu blir det spännande och nervöst, men mest kul såklart!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: