annanordlund

2012-08-31
16:40:00

Planlösning till projekt Tjädern 7
Vi har spånat på planlösningar till stugan då vi vill ha lite mer utrymme. Vi har kommit fram till en bra och jag ville bara vidga mitt tänkande.
 
Sen slog det mig, världens smartaste idé! Jag surfade på hemnet efter lägenheter i fjällen.
Varför?
Jo för att de ligger inte på över 100kvm som de flesta stugor..(hus?)  och de har flera sovrum och badrum med bastu på begränsad yta.
 
Här är några exempel:
 






Den nedre är inte alls olik det vi redan har målat.
 
Mycket pyssel innan vi kommer på hur vi vill ha det. Men det bästa är att vi ska bo en vinter innan vi måste bestämma oss :)
 
Taggar: ljungdalsfjällen, planlösning fjällstuga, torkilsstöten, torkilstöten;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: