annanordlund

2012-08-30
21:25:09

Nytt! Bloc Party - Truth
Bloc Party, ett lite udda band i mitt tycke men som alltid lyckas fånga mig med någon låt per album.
I detta skivsläpp Bloc Party - Four 2012 blev det:
 
 

Riktig kanonlåt i mitt tycke!
 
Sen kan jag som aldrig bara lämna ett inlägg där utan jag måste visa er ett par äldre låtar också som jag tyckt mycket om ifall jag skulle lyckas snärja er :)
 
Men när man lyssnar på bloc party är nästan ett bra ljudsystem ett måste för att verkligen uppskatta alla nyanser i låtarna. Plus deras bryggor, OH MY!  My computerspeakers just don't cut it.
 
 
 Om du bara ska gilla en låt så må det vara denna!
 
Bloc Party - Sunday från albumet A Weekend In The City 2007
 
En låt det händer mycket fantastiskt i är:
 
 Bloc Party - Better Than Heaven från albumen Intimacy 2008
 
 
Slutligen min absoluta favorit!
 
Bloc Party - Kreutzberg från albumet A Weekend In The City 2007
 
Taggar: Bloc Party - Better Than Heaven från albumen Intimacy 2008, Bloc Party - Kreutzberg från albumet A Weekend In The City 2007 musikvideo musicvideo, Bloc party - four, Bloc party - four 2012, Blog Party - Sunday från albumet A Weeken In the city 2007;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: