annanordlund

2012-08-30
20:52:27

Jarek Kubicki tack vare google
Jag använder mig av google till allt och oftast hittar jag det jag letar.
 
Idag tjuvläste jag photoshopguiden på coop och hittade en artikel om en kille som gjorde helt galet fantastiska bilder. Jag knappar in webadressen på mobilen men det tar så lång tid att ladda så jag stänger ner webläsaren.
 
När jag kommer hem så öppnar jag webläsaren igen och hemsidan är ersatt av sidan som senast laddats. Såklart.
Så det var bara till att googla, med ett litet febrigt huvud mindes jag inte hans namn. Men jag kom ihåg att han var från Gdynia (eller hur det stavas) i Polen.
 
Polsk photoshopkonstnär. No hit.
Konstnär polen webdesign. No hit.
Blaha blaha massvis med olika sökningar.
Digital art girl with dots. Hittade rätt fina bilder men ej rätt.
Sista sökningen:
 
Digital art girl gdynia. Tro på tusan att den tredje bilden på resultatsidan är helt rätt.
 
Skam den som ger sig!
 

Jarek Kubicki
 
Jag har sagt att jag inte vill köpa några tavlor hem utan göra dem själv. Men i detta fall skulle jag kunna spendera en hel del! Nu måste jag kolla upp vad dem kan kosta!.. hmm.


Taggar: Jarek kubicki, digital art, photoshopkonstnär från polen;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: