annanordlund

2012-08-13
14:28:16

Helgpaus!
Idag jobbar jag sista passet på sommarjobbet. Nästa vecka sätter nya jobbet igång lite smått och v.34 är det full rulle igen. Just nu känner jag att energin börjar sina men den hinner förhoppningsvis byggas upp igen innan dess.
 
Ikväll drar vi till vårt paradis över helgen. Ska dit med nya kylskåpet och bara njuta!
Pga riktigt kass 3G däruppe så blir det inte alls mycket uppdaterat utan ni får hålla er tills på måndag;)
 
Ha en riktigt härlig helg, för det ska vi ha! :)
 
 
 
Igår blev jag förvånad över att Linkin Park hade släppt ett nytt album, jag brukar vara uppdaterad men nu fick tv-reklamen upplysa mig om att det fanns en ny skiva att köpa..
 
Här ska mitt namn stå men för tillfället står det "arkivet är temporärt inaktiverat."

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: