annanordlund

2012-08-19
16:23:35

Blurry!
Nu har jag återfått synen och lusten till att sätta mig här en stund.
 
I fredags var jag hos ögonmottagningen i Hudiksvall och fick läskiga droppar i ögonen.
Med glasögonen på gick det hyffsat, kunde dock inte se på nära håll t.ex läsa bok, skriva sms osv.
Det var ordentligt obehagligt och utan glasögonen så var exakt allting suddigt.
 
Det tog ett par timmar innan det gick över det värsta. Efter ungefär 24h så var mina pupiller normalstora igen.
 
Ber om ursäkt för en taskig mobilbild. Detta var ca 30 minuter efter att jag tagit dropparna, de fick full verkan efter 60 minuter så pupillerna var ännu lite större än på bilden.
 
 
 
Men nu måste jag köpa nya glasögon. Usch, tråkigare utgift finns inte!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: