annanordlund

2011-01-20
16:21:08

The scars of your love, they leave me breathless

Ojj sicket eko, herreminjesus. Totalt värdelös på detta, konstaterat!

Sist jag skrev var det stressat, jag läser inlägget och irriterar mig fruktansvärt på alla missade bokstäver. Nästan lika illa som när jag läser felstavade bloggar. Huvva!

Sen sist har jag hunnit med att köpa ved, nu räcker det inte med att kånka och hämta och elda. Nu ska skiten köpas också!

Jag har jobbat en massa, konstaterat (se att jag faktiskt kan stava till det) att jag är värdelös på att baka rulltårta. Måste hem och öva tills nästa gång jag ska ge instruktioner. Den blev god åtminstone!

Vi har köpt en massa kakel, 50 paket. Vi ska inte göra om badrummet! Fast kakel är nog fel ord. Jag tänker dock inte avslöja utan det får ni se när mitt hjärtas projekt är färdigt.

Jag lyckas få en jäkla massa träningsvärk trots att jag inte har nåt gym att gå till. Renovering är garanterat världens bästa bantningsmetod. Lyfta, dra och rycka + komma på klockan nio på kvällen att någon glömt planera och laga middag.

Jag har lyckats fynda något så otroligt!
Förra fredagen kom jag hem med ett par stövlar och 6 par trosor = 200:-
Idag kommer jag hem med två kavajliknande spetsplagg, en kjol och en stor ny väska = 300:-

Något mindre fyndat var att betala 50:-/ min hos tandläkaren.

Fick ett otroligt fint grattis till förlovningen kort av mormor och morfar, de skrev att vi ska kämpa för att aldrig somna osams. Helt sant! Vi sover i skift.


Men men nog om allt dravel som händer. Snart får jag komma hem och jag längtar!




PS! Nån som känner sig stark och manad?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: