annanordlund

2011-01-08
12:40:28

The days past by.
Idag är det lördag, imorgon söndag och tåget bär upp till Östersund. WHAT? Min ledighet har faktiskt känts väldigt lång och effektiv, men jag har svårt att tänka mig ändå att verkligheten börjar igen på måndag. Men lite längtar jag ju ändå såklart!

Det här med att städa ut julen. Vår julstake får stå kvar en stund till.
Det är -20 grader på vinden och jag har ingen lust att gå upp med den. Det bästa vore nog om jag fick upp resten av julpyntet från skyddsrummet och vidare upp på vinden. Det är ett projekt som inte är aktuellt just nu.

Fönsterbrädorna är nu klara tror jag. Ett varv till runt kanterna bara så är det fix. Alla uttag i kontoret är borta nu så det är bara för målaren att sätta igång!

Idag måste jag fräscha upp mina engelskakunskaper. Det är ju mycket lättare att prata med någon som har engelska som andraspråk som en annan, men det har ju inte amerikaner. Äsch jag kör en Maria Montazami så löser sig allt. :)

Ikväll ska vi ut och äta, ska bli skönt att få klä upp sig lite, snickarbyxorna börjar bli lite slitna ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: