annanordlund

2011-01-04
09:26:04

Nytt år, nya tag?
Jag tänkte iaf återta bloggningen detta år, jag var helt slutkörd och det fanns ingen tid över alls överhuvudtaget till att blogga. Huvudet slutkört och helt tomt.

Året slutade bra och jag fick mig en fästman :) Härliga fjälls, 4:e nyåret i rad med varandra däruppe. Det betyder något väldigt stort!


mms-bilden vi skickade till våra föräldrar den 31/12 2010.


Nu ska jag återgå till takmålandet, vi har nämligen köpt hus, vilket jag inte berättat förut i bloggen?
Vi har renoverat en lägenhet i 3 månader och först nu har vi tid till oss. Sovrummet är nästan färdigt, saknas bara garderobsdörrar och gardiner :) Nu är nästa projekt kontoret, sen blir det vardagsrummet :)

Jag får inte upp planlösnings-bilden, försöker senare.



Kommentar:
#1: Majja

Men ååh, vilka fina!! Det var precis sådana där jag menade!

2011-01-04 @ 11:01:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: