annanordlund

2010-05-02
12:40:47

Söndag.
Igårkväll somnade jag 22.30 tror jag. Väldigt tidigt och jag var helt slut!
Jag vaknade först vid 03.30, sen 05.00 och till sist vid 08.00 och då klev jag upp.

Har haft tvättstugan och är nu färdig, skönt att känna att jag gjort någonting produktivt :)


Jag har lite svårt att slappna av idag och att njuta av tystnaden och den oändliga möjligheten att göra vad jag vill.
Vet inte riktigt vad som är fel.

Nackdelen med att kliva upp tidigt är att dagen blir så oändligt mycket längre. Trots att jag jobbade igår så var lördagskvällen riktigt lång och tråkigt. Men samma sak där, jag kunde inte slappna av och se möjligheterna.

Nu ska jag rycka tag i mig själv och försöka slappna av och låta dagen gå! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: