annanordlund

2010-05-01
07:50:51

Rain on a Saturday.
Det var längesedan jag klev upp så här tidigt på en lördag. Det känns underbart att vara inne i maj måste jag säga!

Idag spöregnar det ute, jag vägrar cykla när det är så här!
Min lösning är att ta bussen till stan som går halv nio, sen går jag från stan ut till Lugnvik med paraply.

Jag hoppas att de har bättre väder i Funäsdalen/Ramundberget, inte roligt att sitta ute en hel dag i detta väder!

Min spotify ser konstig ut, har iofs inte varit inloggad på ett tag. Men hittills inte en enda reklam? Konstigt!

Mitt hjärta har varit duktig och spikat igen förstugan för säsongen, bild kommer senare idag :) Känns konstigt att nu är min vintersäsong över!

Nu ska jag sluta svamla och klä på mig och jobba 5h idag, passet igår gick riktigt bra och fort :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: