annanordlund

2010-05-12
12:48:54

Långhelg.
Nu har jag äntligen helg! Eller rättare sagt igårkväll kl 22.00 hände det.
Men när jag kom hem så var det bara att packa väskan (något jag absolut inte haft tid till i veckan) och ställa alarmet på tidiga 04.45!! Sjukt tidigt att kliva upp!

Kl 06.00 satte jag mig på tåget mot Hälsingland. Tänkte att jag skulle kunna sova på vägen hem, men jag började läsa boken Slumdog Millionaire och den är fantastiskt bra! Jag måste se filmen!
Samt var det ett föräldrapar med två barn i åldern 5 och 3 som satt på andra sidan gången, föräldrarna somnade och barnen sprang vilt omkring i vagnen. Då kan jag inte koncentrera mig på att sova åtminstone. Fick väcka mamman en gång till och med. Alla har sitt vis att sköta föräldraskapet på, vissa är bra och andra lite sämre kan man säga..

Jag har suttit några timmar nu på mammas jobb och fixat mormor och morfars present. Den blev kanonbra! :)

Nu ska vi snart iväg och käka lunch, sen så blir det vedbodsbygge :)

Hela dagen imorgon kommer att spenderas i bilen på väg ner till Småland. Ska bli kul med en weekend nån annanstans! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: