annanordlund

2010-03-07
16:52:40

What style?
Nu har jag kommit på det! Jag vet en stor anledning till varför jag är jäkligt trött och lite nedstämd. Jag har ju inte skött träningen som jag ska!
Från att ha tränat ca 3 ggr i veckan så har jag inte tränat nästan alls på 2 veckor. Skärpning nu! Jag tror inte att jag insett hur mycket det har betytt för mitt välbefinnande.

Jag vet inte vad jag ska ha som mål, men det är nog Beach 2010. Förra året var jag på stranden en enda gång tror jag.. helt sanslöst.
Men det största målet jag har är självklart att jag ska vara nöjd och känna mig bekväm. Sen skadar det inte om min älskling blir lite extra stolt ;) Jag vet att han tycker att jag är vackrast i Världen, men vad gör det om jag blir ännu vackrare i hans ögon? Absolut ingenting!

Jag har inte köpt ett enda nytt plagg (förutom 2 tröjor på Gina när det var rea) utan vill vänta tills jag känner mig fit. Det tråkiga är att jag inte har några pengar att lägga undan tills dess. Hade varit kanon att ha ett kapital när jag känner mig redo ;)

Hittade denna toksnygga kappan på Vero Moda för ca 600:-

Jag provade den men passade inte alls i den. Riktigt tråkigt då jag tyckte att det var riktigt snygga detaljer på den.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: