annanordlund

2010-03-24
15:52:44

Skatteåterbäring, vilken?
Goddag!
En härligt ledig dag! Det var en stressig morgon med matsäckar och doningar. Om jag någonsin får många barn så tror jag att jag skulle klara det, ingen kommer att gå hungrig idag trots massvis med olika viljor :)

Jag kom på att senast jag färgade håret var innan nyår.. det var som dags och jag tror att det blev hyffsat. :)

Förra året jublade jag och slog glädjevolter när skatten kom, i år började jag skratta åt den löjligt lilla summan tills jag kom på att jag kan dra av mitt pensionsparande ;) Inget att hurra över heller, men det stiger lite då åtminstone :)

Det hade dock inte skadat att få en putt i rätt riktning för att ha råd med en egen skoter. Men jag tror faktiskt att det skulle kunna lösa sig ändå :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: