annanordlund

2010-03-08
23:19:02

Trött och slut!
Efter ett 12,5h arbetspass borde jag knyta mig direkt. Men jag kände att jag varit så duktig på att blogga och borde fortsätta med det :)

Idag har jag stått framför 25 personer på elevhemsdagen och pratat. Det var mycket läskigt men det gick bra :) Chefen var stolt :)
Jag ska ta upp det på lönesamtalet i veckan.. ;)

Efter elevhemsdagen fortsatte jag arbetet på ett ställe där jag varit förut, men det var så länge sedan så det kändes som introduktion all over again. Imorgon ska jag dit och jobba 15-22 så jag får lite sovmorgon iaf :)


Pratade med älsklingen och det var verkligen fart där han var :) Blir lite avundsjuk, men nu sörrni är måndagen avklarad! 20 arbetstimmar kvar sen på Torsdag morgon åker jag till vår älskade husvagn!

Imorrn har jag ju även mitt prova-på pass på power platen :)

Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: