annanordlund

2010-03-10
07:52:30

Tidig morgon och sen kväll.
Godmorgon!

Igår provade jag Power Plate träning... Jag var helt slut efteråt!
En övning då jag stod och spände ovansida lår kändes det som att det riktigt brann i hela låret. Som att jag hade sprungit flera mil i uppförsbacke.

I och med att vibationsträning gör så att slaggprodukter och mjölksyra tas bort från musklerna under träning, så istället för att få mjölksyra och orka träna lite till så dog mina muskler helt enkelt till slut när de inte pallade mer. Jag hade inte en chans!

Vi körde dessutom 60 sekunders intervaller för att jag skulle hitta hållningen, när man har koll på det kan man välja att köra 30 sekunder istället.

Idag har jag en hel del träningsvärk. Men inte i låren för de stretchade jag ordentligt.
Jag rekommenderar verkligen detta! Dock så får man ju inte nån kondition, men till att forma kroppen är den perfekt!

Idag ska jag ringa och boka utbildningen så att jag får använda den regelbundet :)

 

Idag är det ju äntligen onsdag! Ska strax iväg för ett 13h pass.. ska vara på elevhemmet på förmiddagen och ett annat ställe på eftermiddagen.

Ikväll när jag kommer hem ska jag packa, plocka undan och diska. Yay. Kan bli sent innan jag kommer i säng och upp tidigt ska jag för att hinna med bussen till Funäs. Men kan ju sova på bussen åtminstone :)

 

Känner att detta blev ett litet konstigt inlägg utan ordning, men jag är ju skapligt nyvaken så jag skyller på det.

 

Ha en bra dag nu :)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: