annanordlund

2010-03-25
23:12:01

So Tired.
Loggade in en snabbis innan sängen för att betala räkningar (kan inte använda annat än plural!).. Min stora inbetalning till försäkringskassan går säkert till en mammaledighet eller nåt, om jag tänker så känns det bättre!


"
Kära Försäkringskassan
,
Tack för att jag fick pengarna när jag behövde, dvs i januari - maj 2008, då var jag student och levde på euroshopper tortellini på burk. Det ni är lite finare än nudlar ska ni se! Utan er hade det aldrig gått! Tack för den trevliga tiden, denna månad kommer jag återigen att leva på denna utsökta delikatess.

När jag skaffar barn kommer jag att vara miljonär, jag kommer att göra allt för att inte behöva be er lösa mina små mammapenningsproblem. Det här fixar jag sörrni! Tack för allt hopp och stöd, tack och åter tack!
"


Innan min ironi tar världsliga proportioner så går jag och lägger mig.
Ett pass kvar och sen är det helg! Hej Funäs! Nån jag kan lifta med då bussen är så dyr? Eller är min sista utväg att ansöka om färdtjänst hos FK kanske?

Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: