annanordlund

2010-03-27
10:57:55

Regning lördag.
För en timme sedan kom älsklingen och pappsen äntligen iväg på deras skotertur.
Det tog lite tid vid uthyrningen och älsklingen fick soppatorsk, men jag löser allt! :)

Vädret är dock värdelöst. Här regnar det snöblandat rejält. Men nere i byn är det lite bättre. Kan dock tänka mig att det inte är jätteroligt uppe på fjällen, jag får väl ringa fjällräddningen om de inte dyker upp senare :)

Jag har plockat ordning i husvagnen och det krävs inte mycket för att det ska bli fint :)
Nu ska jag laga mina vantar som jag la mot spisen.. alldeles för snål för att köpa nya ;)

Ikväll blir det middag ute och någon öl, ska bli mysigt!
Får dock se hur pappas form är då han inte åkt skoter på evigheter ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: