annanordlund

2010-03-06
12:09:57

Photowall.
Igår var jag en sväng på stan och kollade in på Gallerix. Jag handlar aldrig där för att jag tycker att det är hutlösa priser. Men man kan gå in där och bli inspirerad!

Jag tycker att stadsbilder på t.ex New York är ursnygga, nu var det senaste att ändra färg på byggnader osv. Här kan ni kolla själva då det inte gick att lägga in bilder på bloggen : Ursnygga tavlor!

Jag älskar foto och drömmer mest av allt om att ha en fotovägg med bilder jag tagit och redigerat.



Men en stor anledning till att jag inte lägger de pengarna på Gallerix är för att jag vet att jag kan få det mycket mycket billigare via mitt favoritföretag när det gäller bilder : Crimson Snabb leverans till bra priser!

T.ex en New York tavla 10x25 med ram på gallerix = 199:-
En bild i storlek 10x25 utan ram på crimson = 5,90:-
Då får du dessutom en bild som ingen annan har, du bestämmer själv i din redigering hur det ska se ut.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: