annanordlund

2010-03-20
18:50:51

Ljungdalen
Igår åkte jag till Funäsdalen och väntade på min älskade. Vi packade bil och skoter och begav oss till Ljungdalen till en mysig stuga med ett kompis-par.

Idag åkte vi skoter till skoterkross SM i Bruksvallarna. Jag åkte bak på en touring fram och tillbaka = 10 mil. Leden var totalt värdelös och jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. När vi kom hem igen använde jag mina sista krafter till att hoppa från skotern och upp i en snödriva där jag sedan låg ett bra tag.

Jag har varit duktig och stretchat en del nu, men det känns som att många delar inte gå att nå via det. Kommer att må som ett kolli imorrn helt enkelt.

Nu väntar en kväll med tacos och mys. En brasa tänds snart i öppna spisen och glaset fylls med lite rött vin. Perfekt!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: